::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربری :   پسورد :



تابلو اعلانات

◘ نتایج مسابقات انتخاب مدیر برای انجمن ویدئو لرن ◘


تعداد بازدید : 49
نویسنده پیام
pari5280 آفلاین



ارسال‌ها: 87
عضویت: 20 /10 /1400
با بهترین شارژرهای آیفون آشنا شوید



مهم‌ترین مسئله‌ای که باید هنگام خرید شارژر به آن توجه کنید، سرعت شارژر است. شارژرهای بی سیم و سیمی از نظر عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال، بیشتر شارژرهای سیمی 20 وات هستند و این در حالی است که شارژر وایرلس با استفاده از فناوری Qi فقط می‌تواند 7.5 وات را تامین کند. البته MagSafe جدید اپل می‌تواند سرعت استاندارد شارژ وایرلس 15 وات را در اختیار کاربران قرار دهد.



هنگام خرید بهترین شارژر برای آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر گوشی‌های ایفون لازم است اعداد ذکرشده را به خاطر داشته باشید تا امکان انتخاب یک شارژ باکیفیت برای شما فراهم شود. توجه به کیفیت کابل‌ها و آداپتورهایی که خریداری می‌کنید، اهمیت زیادی دارد و قطعا در طولانی مدت می‌تواند شرایط و عملکرد باتری را در محدوده صحیح حفظ کند.
در نظر داشته باشید که با وجود این که ایفون 14 پرو، 14 پرو مکس و ایفون 13 پرو مکس از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کنند اما اپل توصیه می‌کند آن‌ها را با آداپتور 20 واتی شارژ کنید (آداپتور با خروجی بیشتری آسیبی به این گوشی‌ها وارد نخواهد کرد ولی بد نیست طبق گفته سازنده عمل کنید).


چرا باید شارژر اصلی آيفون را خریداری کنیم؟
استفاده از لوازم جانبی فیک و تقلبی می‌تواند در طولانی مدت به دستگاه شما آسیب زیادی وارد کند. افراد زیادی هستند که برای خرید گوشی آیفون مبلغ زیادی پرداخت می‌کنند، اما به دلیل سهل‌انگاری تمایلی به خرید لوازم جانبی اصل ندارند و همین مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورد. در صورتی که از آداپتور و شارژر فیک آیفون استفاده می‌کنید، احتمالا با موارد زیر مواجه خواهید شد:

آسیب‌دیدگی باتری و سایر بخش‌های دستگاه؛
خرابی زودهنگام کابل شارژ و آداپتور؛
جدا شدن انتهای کانکتور و داغ شدن بیش از حد آن؛
ناتوانی در همگام‌سازی دستگاه یا شارژ شدن دستگاه.
توصیه می‌کنیم برای شارژ مجدد دستگاه آیفون از کابل و شارژر اصل استفاده کنید تا بدین ترتیب سلامت باتری و سایر بخش‌های دستگاه تهدید نشود.
بیشتر بخوانید: 10برند برتر تولید کننده مموری کارت


بهترین شارژرهای آیفون
تا این بخش از مقاله سعی شد مزایا و تاثیر کابل و شارژرهای فیک را بیان کنیم، اما در ادامه تعدادی از بهترین شارژرهای آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از میان آن‌ها، انتخاب مناسبی داشته باشید.

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات
شما با خرید ایفون 12 یا مدل‌های جدیدتر (حتی ایفون 11 با باکس کوچک) مجبور هستید بلافاصله یک آداپتور نیز برای ایفون خود خریداری کنید؛ چرا که درون جعبه دیگر خبری از آداپتور نیست. برای ایفون شما چه شارژری بهتر از آداپتور اصلی خود اپل می‌توان پیدا کرد که بیشترین سازگاری را داشته باشد و خیال شما را از بابت هر گونه آسیبی راحت کند؟ اپل درون جعبه گوشی‌های جدید خود تنها یک سیم رابط Type-C به لایتنینگ قرار می‌دهد که باید سر Type-C آن را به شارژر متصل کنید و با استفاده از سری لایتنینگ گوشی خود را شارژ کنید. با این محصول امکان شارژ ایفون‌ها و آیپدها مختلف اپل وجود دارد و خروجی این آداپتور طبق فناوری استفاده شده در ایفون‌ها برابر با 20 وات است و می‌تواند دستگاه‌های شما را با نهایت سرعت ممکن شارژ کند. پس اگر به دنبال بهترین اداپتور برای ایفون ۱۳ یا مدل‌های دیگر هستید این شارژر می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

بیشتر بخوانید: گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S


شارژر دیواری انکر PowerPort III
بسیاری از کاربران بعد از خرید ایفون، آداپتور 20 وات رسمی خود اپل را خریداری می‌کنند و به سراغ گزینه‌های دیگر موجود در بازار نمی‌روند در حالی که گزینه‌های دیگری مثل همین مدل هم قیمت کمتری نسبت به آداپتور 20 وات اپل دارد که مشخصات قابل‌توجهی دارند. شارژر انکر Powerport III تنها 38 گرم وزن دارد و این یعنی وزن آن از نصف وزن آداپتور 80 واتی خود اپل کمتر است. توان خروجی این آداپتور دقیقا مانند آداپتور خود اپل برابر با 20 وات است و به همین جهت می‌تواند گوشی‌ شما را با حداکثر سرعت شارژ کند. خروجی این آداپتور Type-C است و شما بدون مشکل می‌توانید از سیم موجود در جعبه آیفون‌ها برای اتصال استفاده کنید. این شباهت انکر پاورپورت III با آداپتور خود اپل باعث می‌شود آن را شارژر مناسب آیفون ۱۳ پرو مکس در نظر بگیریم. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، جلوگیری از بالا رفتن دما، و برخورداری از فناوری PowerIQ 3.0 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین و پر فروش ترین برندهای دوربین در ایران چه مواردی هستند؟


شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe؛ بهترین شارژر وایرلس برای ایفون
مگ سیف فناوری شارژ بی‌سیم اپل است که به صورت آهنربایی به پشت گوشی‌های ایفون ۱۲ مینی، ایفون ۱۲، ایفون ۱۲ پرو، ایفون ۱۲ پرو مکس، ایفون ۱۳ مینی، ایفون ۱۳، ایفون ۱۳ پرو، ایفون ۱۳ پرو مکس، ایفون ۱۴، ایفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس متصل می‌شود و گوشی را با توان 15 وات شارژ می‌کند. مگ سیف به گونه‌ای طراحی شده که حتی با وجود قاب نیز به ایفون‌ها متصل می‌شود و گوشی را شارژ می‌کند. جالب است بدانید که مگ سیف گوشی‌های اندرویدی و یا هندزفری‌های TWS را نیز شارژ می‌کند و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما به راحتی می‌توانید ایرپاد پرو خود را برای شارژ شدن به روی مگ سیف قرار دهید.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 3 Pro Limited Edition


شارژر دیواری انکر مدل B2019-L به همراه کابل تبدیل لایتنینگ
اگر به هر دلیلی کابل Type-C به لایتنینگ هم ندارید و می‌خواهید مجموعه آداپتور و سیم رابط را با قیمتی مناسب خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم این مدل را مد نظر قرار دهید. این آداپتور 100 گرمی توان خروجی 18 واتی دارد و می‌تواند ایفون 11 و SE را با حداکثر سرعت و مدل‌های دیگر را با سرعت نزدیک به کامل شارژ کند. این محصول از فناوری Power Delivery پشتیبانی می‌کند و ولتاژ خروجی 5-9 ولت و شدت جریان 2 یا 3 آمپر دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY M23


شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK
آیا به دنبال بهترين شارژر فندكي براي ايفون خود هستید؟ شارژری می‌خوهید که از عملکرد آن مطمئن باشید و بدانید که آسیبی به گوشی شما وارد نخواهد شد؟ این مدل از پاورولوجی به دلیل سرعت شارژ بالا و کیفیت خوب می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید باشد. این شارژر فندکی از دو خروجی Type-C و USB-A برخوردار است و این یعنی شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید سیم رابط ایفون خود یا سیم موجود همراه دستگاه را به خروجی Type-C متصل کنید.
شنبه 22 بهمن 1401 - 09:40
ارسال پیام نقل قول تشکر / موافقم / آفرین گزارش


تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تاپیک های مرتبط
موضوع تاریخ تعداد پاسخ آخرین ارسال بازدید
[Post_Title] [Post_Date] [Post_Answer] [Post_Last_User] [Post_Hit]
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح